- CK
- |
- Szervezet
- |
- Tudomány és művészet
- |
- Nemzetközi
- |
- Kultúra
- |
- Jelentkezők
- |
- Hallgatók
- |
- ALUMNI
- |
- Nyelvvizsgák
MÉRÉS ÉS ÉRTÉKELÉS A VIZUÁLIS KULTÚRA TANÍTÁSÁBAN
Utolsó módosítás: 2015. december 02.
- regionális tudományos konferencia - a konferencia az Eszterházy Károly Főiskola Magyar Tudomány Ünnepe 2015. novemberi rendezvénysorozatában valósul meg.
Idő: 2015. november 16. (hétfő) 11.00-17.05
Helyszín: Sárospatak, EKF Comenius Kar, Díszterem és egyéb termei
Szervező egységek: EKF Comenius Kar Humán Tudományok Intézete; II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola (EKFCK Gyakorlati Képzési Bázis); Magyar Rajztanárok Országos Egyesülete
Szakmai vezető, szakmai felelős: Dr. Sándor Zsuzsa egyetemi docens, a tudományos programbizottság elnöke
Szervező bizottság: Leitnerné Csete Andrea rajztanár (elnök) leitner@gmail.hu, Jaskó Beatrix tanító jaskob@freemail.hu, György Zoltánné intézeti ügyintéző gyorgyne@ekfck.hu
Meghívottak: rajztanítással foglalkozó tanítók, általános és középiskolás rajz- és vizuális kultúra tanárok
A részvétel ingyenes, várjuk saját gyakorlatukat bemutató kollégák jelentkezését 5-10 perces kiselőadásokkal/bemutatókkal.
műhelymunka: előzetes anyag az értékelésről
TÖLTS KI LEGALÁBB EGY ÉRTÉKELŐLAPOT!
visszaküldés e-mail mellékletben, Word (.doc és/vagy .docx) fájlformátumban: sandor@ekfck.hu
AZ ÉRTÉKELŐ LAPOKON KÖZÖLT ALKOTÁSOK
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
műhelymunka: melyik alkotás hányas osztályzatot kapna?
műhelymunka: mik lehetnek az értékelés szempontjai?
előadások összefoglalói:
1. Prof. Dr. Kárpáti Andrea: Az Európai Vizuális Műveltség Referenciakeret és ennek alkalmazása a gyermekrajz-fejlődés vizsgálatokban (ppt)
2. Simon Tünde: Vizuális kommunikációs tananyagok értelmezése és értékelési lehetőségei
3. Zombori Béla: A rajz OKTV értékelési rendszere és minőségi munkái, a fény-árnyék ábrázolás módszerei a diákalkotásokban (ppt)
5. Józsáné Éltető Katalin: Fejlesztő értékelés – minősítő értékelés nélkül (ppt)
6. Kádárné Szepesi Ibolya: Általános iskolai értékelési formák gyakorlata (ppt)
7. Dr. Mátyás Ferencné Hrk Mária: Festészet tanszakos növendékek alkotásainak értékelése (ppt)
8. Jaskó Beatrix: Értékelni kell, de irányítani??? (ppt)
9. Bárány Attila: Hátrányos helyzetű alsó tagozatos tanulók integrált környezetben megvalósuló mérése és értékelése a vizuális kultúra tanításában (ppt)
támogató: TÁMOP- 4.2.2. B-15/1/KONV- 2015-0016
|
![]() |