Cím: H-3300 Eger, Eszterházy tér 1.; Postacím: 3301 Eger, Pf.: 43.; Tel.: +36 36 / 520 400
- TTK
- |
- Szervezet
- |
- Hallgatók
- |
- Tudomány
- |
- Nemzetközi
- |
- Jelentkezők
- |
- Kultúra
- |
- Alumni
- |
- Közlemények
Távoktatással kapcsolatos tájékoztató hallgatóknak
Utolsó módosítás: 2020. március 18.
Tisztelt Hallgatók!
A korábban – az Egyetemi főoldalon – közzétett Rektori-Kancellári utasítás szerint 2020. március 23-tól valamennyi tagozaton a távoktatás módszereivel folytatódik az oktatás intézményünkben. Ezzel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk Önöket.
- Oktatóink a tavaszi félévre meghirdetett kurzusok leírásaiban határozzák meg a következő hetek oktatásának és a követelmények teljesítésének módját és a frissített kurzusleírást közéteszik hallgatóink számára.
- A hallgatók az érintett kurzus konzultációját megelőző munkanapig Neptun üzenetben tájékoztatást kapnak az adott kurzuson való online részvétel lehetőségéről és annak részleteiről.
- A távoktatás során az oktató a kurzus órarendi idejének teljes hosszában valós idejű konzultációs lehetőséget nyújt a hallgatók számára.
- A hallgatók online jelenléte csak az órák órarendi idejében várható el.
- Amennyiben egy kurzus a távoktatás módszereivel nem teljesíthető, az oktató március 23-ig Neptun üzenetben értesíti a kurzus hallgatóit a kurzus teljesítésének elhalasztásáról vagy a kurzus hivatalból való törléséről.
- Ha a hallgatónak a megváltozott körülmények között nincs módja valamely tanegység teljesítésére a tavaszi félév során, március 31-ig kérheti annak törlését a Neptunban megtalálható kérvény benyújtásával.
- Intézményünk az oktatás távoktatás formában történő megvalósításához elsősorban a Moodle keretrendszer használatát támogatja. Ennek használatáról a hallgatóink a https://elearning.uni-eszterhazy.hu/ oldal főmenü, a Moodle használói segédlet a hallgatók számára c. menüpontban találnak részletes leírást.
- A tanítási és egyéb szakmai gyakorlaton lévő hallgatók számára a követelmények teljesítéséről a következő napokban részletes tájékoztatást küldünk.
- A fenntartó minisztérium tájékoztatása szerint a rendkívüli helyzetre való tekintettel az állami ösztöndíjas képzés feltételeinek (megszerzendő kreditek száma, tanulmányi átlag) módosítása várható.
- A félév folyamán a hallgatói ügyintézés mellett az oktatókkal való kapcsolattartás is csak elektronikus úton történhet. Oktatóink elérhetőségeit a kurzusleírások tartalmazzák, de a főállású oktatóink email-címe az Egyetem weboldalán található telefonkönyvben is megtalálható.
- Könyvtári szolgáltatásunk online módon továbbra is a hallgatóink rendelkezésére áll.
- A tavaszi félév befejezését az oktatási naptár jelenlegi ütemezése szerint tervezzük, de a járvány helyzetétől függően ez változhat.
A fentiek megvalósítása nagy erőfeszítést igényel mindannyiunktól. Egészségük megőrzése mellett a tavaszi félévi követelmények sikeres teljesítését kívánjuk Hallgatóinknak!
Eger, 2020. március 18.
Dr. Csáfor Hajnalka rektorhelyettesi jogkörben eljáró dékán |
Kalóné Szűcs Erzsébet oktatási igazgató |