- PK
- |
- Szervezet
- |
- Hallgatók
- |
- Tudomány
- |
- Nemzetközi
- |
- Felvételi
- |
- Kultúra
- |
- Nyelvvizsga
- |
- Alumni
- |
- Közlemények
Tanulmányi ügyek intézése 2020. március 11-től
Utolsó módosítás: 2020. március 13.
Tisztelt Hallgatók!
A Kormány veszélyhelyzetre vonatkozó döntése alapján (40/2020. Korm. rendelet (III. 11.)) a hallgatók és oktatók egészségének megőrzése érdekében 2020. március 11. napjától az Egyetemen a hallgatóink számára intézménylátogatási tilalom került elrendelésre.
Az Oktatási Igazgatóságon a személyes ügyfélfogadást a mai naptól határozatlan ideig felfüggesztjük. Kérjük, a hallgatók térjenek át az elektronikus ügyintézésre és az ügyintézőket levélben, illetve telefonon keressék az Oktatási Igazgatóság hivatalos elérhetőségein. Az illetékes ügyintéző neve megtekinthető a Neptunban: Tanulmányok/Képzési adatok/ügyintéző. Az elérhetőségek campusonként megtekinthetők az alábbi linken:
https://oktatas.uni-eszterhazy.hu/hu/okt_ig/szervezet/egri-campus
A rendkívüli helyzetre való tekintettel a telefonos ügyintézés idejét az alábbiak szerint meghosszabbítottuk:
- hétfő-csütörtök 8.00-16.00
- péntek 8.00-13.30.
Jogviszonyigazolásokat e-mailes megkeresést követően postai úton juttatjuk el a hallgatókhoz.
Jogviszonyigazolás kérhető:
- Egri campuson: ugyintezes@uni-eszterhazy.hu
- Gyöngyösi campuson: vegh.ildiko@uni-eszterhazy.hu
- Sárospataki campuson: mokri.mate@uni-eszterhazy.hu
- Jászberényi campuson: majorne.csikos.marta@uni-eszterhazy.hu
Nyugdíjfolyósító Intézethez benyújtandó nyomtatvány töltésének menete:
A formanyomtatványt kérjük küldjék meg elektronikusan az alábbi címekre:
- Egri campuson: ugyintezes@uni-eszterhazy.hu
- Gyöngyösi campuson: vegh.ildiko@uni-eszterhazy.hu
- Sárospataki campuson: mokri.mate@uni-eszterhazy.hu
- Jászberényi campuson: majorne.csikos.marta@uni-eszterhazy.hu
A kitöltött igazolásokat szintén postai úton juttatjuk el a hallgatókhoz.
Diákigazolvány érvényesítés:
A Kormány tájékoztatása értelmében a lejáró okmányok érvényességét meghosszabbítják, így a 2020. március 31-én lejáró diákigazolványok érvényességét is.
Elkészült oklevelek:
Az elkészült okleveleket visszavonásig csakis postai úton, tértivevényes küldeményként küldi meg az érintett számára az intézmény.
Hiányzó bankszámlaszám rögzítése
A rendkívüli helyzetre való tekintettel a bankszámlaszámok személyes úton történő megadása és rögzítése szünetel. Aki felszólítást kapott, hogy keresse fel a Neptun és Pénzügyi Irodát a bankszámlaszámának rögzítése céljából, e-mailen kérheti annak rögzítését (hallgatoipenzugy@uni-eszterhazy.hu). Kérem, hogy a tanulmányi rendszerben rögzített e-mail címéről küldje el a bankszámlaszámát és az e-mailhez csatolja a személyi azonosságát igazoló okirat másolatát. Kérem személyes adatait (e-mail, telefonszám) ellenőrizzék és aktualizálják!
A szakmai gyakorlatok végzésével, a személyes megjelenést igénylő gyakorlatok, laborgyakorlatok teljesítésével kapcsolatosan hamarosan tájékoztatást küldünk.
További kérdéseivel kapcsolatosan kérem, keresse tanulmányi ügyintézőjét. A március 23-án induló távoktatásról és egyéb fontos tudnivalókról folyamatosan tájékoztatást küldünk Neptun üzenetben, kérjük, figyelje ezeket!
Eger, 2020. 03. 12.
Kalóné Szűcs Erzsébet
oktatási igazgató